narint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanılmayan etiketler, deaktif olarak gözükür bu yüzden linklemeleri veya benzeri hiç bir şekilde gözükmezler. Kullanılması gerekiyor o eklentilerin sitemap'e dahil olması için.

peki bunu yapmak mümkün değilmidir ? hiçbir şekilde ?