Hocam neden 10K üzeri hesapları alıyorsunuz? Yalnış anlamayın bunun hakkında bilgim olmadığı için soruyorum. Benim 3.500 K hesabım var etkileşimim oldukça yüksek 500 ila 1000 arası beğeni alıyorum. Bende katılmak isterim