20 tl ödeme eşiğine ulasinca pin kayitli olan adrese otomatik gönderim yapılır hocam.
Daha önce ödeme almadıysanız muhtemelen hesap pinsizdir.
2 ay önce 20 TL geçti. Ama bana hiç birşey gönderilmedi ya da bir uyarı çıkmadı. Yani bildiğim kadarı ile üstte kırmızı olması lazım. Öyle birşye yok.