Kılıçdaroğlu da bunu destekler açıklamasını yapmıştı bir programda "Cumhurbaşkanı başka partiden Başbakan başka partiden olursa ne olacak!!!"
Malum Almanya'da halen hükümet kurulamadı.
Konuya da gelecek olursak. 1. Tur seçimleri %50 + 1 kişi alan Başkan olur. 2. turda ne kadar fazla oy alan olursa yani %10 dahi olsa 1 kişi diğerlerinden fazlaysa başkan olur.
https://www.aksam.com.tr/hikmet-genc...2/haber-731335 https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar...rsa-23982.html https://www.youtube.com/watch?v=r7dYKaMCaAc (GERÇEK)
https://www.youtube.com/watch?v=d2r2KkoKwG4 (KOMİK)
2. turu rüyalarında bile boşuna hayal etmesinler.