delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kılıçdaroğlu da bunu destekler açıklamasını yapmıştı bir programda "Cumhurbaşkanı başka partiden Başbakan başka partiden olursa ne olacak!!!"
Malum Almanya'da halen hükümet kurulamadı.

Konuya da gelecek olursak. 1. Tur seçimleri %50 + 1 kişi alan Başkan olur. 2. turda ne kadar fazla oy alan olursa yani %10 dahi olsa 1 kişi diğerlerinden fazlaysa başkan olur.
https://www.aksam.com.tr/hikmet-genc...2/haber-731335
https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar...rsa-23982.html

https://www.youtube.com/watch?v=r7dYKaMCaAc
(GERÇEK)

https://www.youtube.com/watch?v=d2r2KkoKwG4
(KOMİK)

2. turu rüyalarında bile boşuna hayal etmesinler.