Merhaba arkadaşlar, geçen günlerde forumdan birisiyle bir ticaret yaptık. Satıcı ben, alıcı o. İşlem tamamlandığında itrader göndermesini rica ettim.
itrader göndermiş fakat yeni görme şansım oldum, konu adresine benimle alakalı olmayan bir konu adresi yerleştirmiş. ne yapmam gerek?