delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanya vatandaşı da Dubai'yi örnek veriyor mu sizce. Neden kendinizi vatanına düşman olmayan bir ülke ile kıyaslıyorsunuz ki.Bizde karşıt görüş hükümet yanlısı bir insanı koyun ve yandaş olarak görür, yandaş gördükleri kişi onları eleştirdiği zaman havuz medyayı izliyorsun der. Demokrasi karşıt görüşe saygı değil mi. Ben sizin görüşünüze laf ettim mi. Almanya siyasi bir krizde değil mi şu anda. koalisyonlarla biz de siyasi krize girmiyor muyuz. Seçelim birini yönetsin bu kadar mı zor baş seçmek. Asgari ücretle kıyaslıyorsunuz da bizim insanımız yan gel yatayım 5000 lira kazanayım peşinde. Eşim İşkur personeli. Gelen vatandaşların %90 ı meslek sahibi olmayan. Eşim soruyor meslek ne yazayım "yaz kafana göre" diyen insanlar var. Tek başına çalışarak kazanç dönemi çoktan kapandı. İnsan sayısı arttı. Ekonomi gerçekten zor durumda ekonomi işi ve insanların hepsini de tatmin etmek zor diyecek birşey yok, benim yorumum da kapasitem de bu kadarına yetiyor.

Ekonomist değilim Almanya'da market fiyatlarını az çok biliyorum. Gelirinize göre gideriniz olur her ülkede bu aynıdır.

https://www.youtube.com/watch?v=ob2IkvSr-Ns
99Eur ile aldıkları adamların.

https://www.youtube.com/watch?v=kWt98ejbH_o
Yada bu

Gelir çok, ürünler ucuz, halk kaliteli yaşam sürebiliyor. Ben marketten alışveriş yaparken bir şey beğendiğimde 1 dakika düşünüp ay sonu stresi yaşıyorum, bu stres sonra günlük hayatıma yansıyor ve mutsuz bir gün belki hafta geçiriyorum. Ayrıca sizin görüşünüze laf etmedim bende hocam, ben sadece ekonominin kar topu gibi büyüyerek bizi yutmakta olduğunu söyledim. İnsanımız yan gelip yatayım 5000₺ kazanayım derdinde diyorsunuz, devlet personel alımı yaptığında 100 kişilik kadro için 5000-10000 kişi başvuruyor ki 1800-2200₺ arası bir net maaş için. iş kur personel alımı yapılacak diyor yine devasa başvurular oluyor.