Merhaba arkadaşlar;
Cpanel WHM kullanıyorum VPS imde.
Sunucuya geçmem gerekiyor.
Lakin Cpanel in ücretleri bütçemi aşıyor.
Bu yüzden bedava olan açık kaynak kodlu bir panele ihtiyacım var.

Openlitespeed e geçmeyi planlıyorum.
Openlitespeed işimi görür mü acaba ?
Openlitespeed kullananlardan yorum bekliyorum.