neye göre veriyorlar bu kartı ben hiç anlamadım.hesabı açmış,1-2 havale dışında kullanmamış arkadaşa 8 bin tl limitli kart verdiler ilk istemesinde.benim hesap sürekli aktif,her ay 5-10 bin tl para geliyor hesaba.kontör alıyorum,fatura ödüyorum,para alıyorum-para gönderiyorum,atmleri kullanıyorum yani her yönüyle aktif hesabım.3 defa istedim,sürekli reddedildim....
Bende bana özel davranıyorlar sanıyordum demekki aktif işlem gören hesaplara kart vermiyorlar