Google bot artık yetişemiyor ve bana göre artık siteleri kategorilendirmeye başladılar. 1. sınıf siteler, 2. sınıf siteler vs diye. 1. sınıf siteleri her zaman takip ediyorlar diyelim, 2. sınıf siteleri biraz daha az sıklıkta gibi gibi.
Çok fazla internet sitesi olduğu için Google bile olsa bazı şeyler imkansıza doğru gidiyor.