Valla ben yaptım 1 yıl oldu ama kimse almadı

Aylık paket şeklinde yapsam açık kaynak zaten adam aylık 200 tl verecem diye alır sunucusuna kurdurur sonra scripti gider başkasına satar. Ioncube ile şifrelesen onu kırıyorlar. Kodları satsan 10bin tl'ye satıyorum bu yazılımı. Geçenlerde büyük bir firma almak istedi 10bin tl fiyat verdim geri dönüş yapmadılar. Programcılarına bu yazılımı 2-3 ayda anca yaptırırlar, onlara maaş filan verecekler toplamda 10binden daha pahalıya gelecek onlar için ama hazır yazılıma 10bin tl vermek zor geliyor. Hevesini kırmak istemem ama toplu sms yazılımını satmak çok zor. Türkiye'de yazılım işi hiç öyle sanıldığı gibi değil. Bir program yaparım şu fiyattan satarım diye birşey yok. İnsanlar "zaten yapmışsın ver işte üç kuruşa yoksa almam" havasına giriyor o yüzden zor yani. Yine de eğer vaktin ve enerjin varsa yap, şansın ve çevren varsa sat dostum.