reis fiyat pahalı geldi bana ve 1 sene o disk dönmüş sonuçta ve arızalı olma durumu olabilir yanlış anlama konuyu baltalamıyorum ama öyle tanışabilir sonuçta
1 yildir boşda usta saten kullanmadım alan kendı kullancak saten ben aldıgımda 1 -2 ay film atmısdım sonra oyle kaldı dedıgım gibi hiç bir sıkıntısı yok ariza soz konusu olamaz burda r10 bir ticaretimız var saten ist içi elden verıyom test eder alır kesınlıkle sıfırdan farkı yok alacaklar fazla para vermesın 150 tl saten ben bırakıyom