Kesinlikle kaldırılmamalı. Gelenektir ramazanın güzelliklerindendir. Eskiden top atılırdı bizim buralarda artık atılmıyor küçükken heycanla topu beklerdik. Onu öldürdüler şimdi davulcuyu da kaldırsınlar, ramazan bayramını şeker bayramı yapsınlar onu yapsınlar bunu yapsınlar özümüzden uzaklaşak ne güzel. Batı aşkı bitiriyor bizim gençleri.