Bay ve Bayan arkadaşlarım,ben hemşir ve webmasterlik yapan bir arkadaşınızım vel asıl kelam, birine teklif ettiginizde veya hoşlandığınızda bunu karşı tarafa dile getirdiğinizde şuanda düşünmüyorum demek hangi manalara gelmekte.Senle olmaz anlamında mı kimseyle olmaz anlamında mı ?
Not:Uzun süre görmediğimde sakinleşiyorum,ancak instagramdır snaptır cart curt fotograf görünce sarbaşa oluyor ve attıgı fotograf direk screenshout alıp galeriye alıyorum ondan sonra aynı süreç başa dönüyor kısır döngü bildigin.
Ramazandayız bir el atalım şu işe
Okuyan tüm kardeşlerimden saçmada olsa bir yorum bekliyorum.
Ek :
Benim kuzenimin arkadaşı kendisi.Bende sık görüşemiyoruz diye kuzenime çıtlatmasını söyledim ki bende duruma göre söyleyeyim.Ancak kızın verdigi cevap şu olmuş. "Kim oldugunu söyleme,şuan kimseyle düşünmüyorum,söyleme ki ona karşı aklımda bir ön yargı oluşmasın."