davul geleneğinin olduğu zaman diliminde yüzlerce faydalı gelenek vardı. Hani nerde uçtu gitti. şimdi davula ihtiyaç yok. İlle de davul diyorlar. Eski zamanın faydalı geleneklerini neden sürdürmedik ? Ben saati 3 e kuruyorum, davulcu kamyonetin arkasında saat 2 de evin önünden geçiyor. Yahu zaten 12 de yatmışım, bırak da uyuyayım. Ramazan da millete niye eziyet ediyorsunuz. Allahtan işlerini gereği gibi yapmıyorda ayda bir iki kere ancak sesini duyuyorum. Saçmalığın daniskası bu davul işi. davul çalan adam sarık da giyiyordu, neden sarık takmıyoruz ?