EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes batıya ayak uyduralım diyor ama sadece batılı taklitleri yapılıyor. İnsanlar sosyal ağlardan kafasını kaldırmıyor, kimin eli kimin cebinde belli değil, dolar almış başını gitmiş, üretkenlik sıfır.

Çoluk, çocuğun elinde Iphone telefonlar, dışa giden para bir ton. İnsanlar iş bulamıyor, işsizlik almış başını gitmiş. Herkes günübirlik yaşamaya alışmış.
Daha saymakla bitmez bu ülkenin hali... Herkes bağımlı olmuş...

Şimdi sen kalkıp, batılı olduğumuzu mu sanıyorsun da bunu diyorsun hocam?

Çağda, teknolojide, ekonomide en gerideyiz, sadece tek avantajımız Osmanlı torunlarıyız. Bizi anca örf, adet ve gelenekler bundan yüzyıl sonralara kadar götürür...
Absürt gelebilir ama durum böyle.

İnsanlar kökünü bilmeli.
Bizi üretim, bilim ve çalışkanlık ileriye götürür.
Örf ve adetler de devam edecek ama örf ve adetlerin arkasına saklanmadan bilim de yapılacak, üretim de yapılacak. İphone seviyesinde ülkemiz telefon üretiyor da; biz mi almıyoruz?