recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam köyde gelenek devam ediyor Bayramın ilk günü her eve gidilerek söylenen mani ve alınan bahşiş de cabasi
Bizim köylerde bayram namazı çıkışı toplanır bahşiş tabi bayram için köye gurbetçi gelenlerin verdiği cabası ama bu tarz durumlar bence çok güzel ve duygusu oluyor.