ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim köyde kapıya vururlar ve halen var bu gelenek ben çok seviyorum
Aynen hocam köyde gelenek devam ediyor Bayramın ilk günü her eve gidilerek söylenen mani ve alınan bahşiş de cabasi