recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski köyümde öyle yoldan geçmiyor davulcular, her haneyi tek tek çağırıyoruz. O ışık yanacak şuan bulunduğum mahallede direkt geçiyorlardı yasakladılar artık.
Bizim köyde kapıya vururlar ve halen var bu gelenek ben çok seviyorum