Ben seviyorum ve olması gerektiğini düşünüyorum. Her Ramazan bu tartışmalar çıkıyor maalesef. Bu hasta çocuk vb. durumlarda Osmanlı zamanında sokaklara o sokakta hasta çocuk olduğuna dair bilgiler olurmuş fakat bu zamanda bunu uygulamak çok zor olacaktır.