Bir ara iftarda atılan topu bizim ilçe belediyemiz yapıyordu. Top patlayınca yüreğimiz hopluyor, camlar titriyor, sokaktaki arabaların alarmı çalıyordu. Gelenekleri doğru şekilde devam ettirmek lazım, bizimkiler pek doğru yapamıyor sanırım
Gerçekten çok merak ettim ... Ezan sesinden de rahatsız oluyor musunuz ? Ne eleştirmişsiniz be arkadaşım , ramazan topundan girmişsiniz , davulcusundan çıkmışsınız.