Şahsen rahatsız oluyorum. Bir kamyonetin arkasında dan da dan dan diye gereksiz yere gürültü kirliliği yapıyorlar. Birde sürekli bahşiş için kapıya geliyorlar bu işkence için. Sizin düşünceleriniz neler
Hocam zahmet olmazsa 1 ay boyunca takıp yatarsanız rahat rahat uyursunuz. Bahşiş olayındada kapıyı açmazsınız olur biter.