Sınırda kalmışlarda on hold yazıo diye biliyorum 100$altı geçen aydan kalmışsa bekletiliyor sonrakilerde Pending durumuna düşüyor. Ama ödeme gününde 100$ geçince hepsi yatıyor...
Eyvallah kardeşim. 100$ üstünde bakiye. O da bu ay için. Fakat geçen cumartesi hesap bilgilerini değiştirmiştim. Pazar günü tekrar eski hesap bilgilerini girdim. Hesap bilgileri hala onayda görünüyor. Acaba bu mu sorun oldu dedim