Davulcuyu 1 ay boyunca hiç duymuyorum ama para almaya gelince gümbür gümbür hepsi maşallah.Kusura bakmasınlar ama gelenek eskide kaldı,senin görevin beni sahur için uyandırmaksa ve bunda başarısız oluyorsan bu benim sorunum değil, ( eskiden tek katlı,müstakil evler varmış,millette saat,alarm falan ne gezer.Şimdi 6. katta oturuyorum,ben nerden duyayım davul sesini,zaten bütün mahallede 2 defa tokmak vurup gidiyorlar artık) para falan da vermem o yüzden.Ayrıca zaten davul sesi hoşuma gitmez,gecenin bir yarısı eskiden duyduğumda korkarak uyanırdım,sanki bir yerde birşeyler patlıyor sanırdım uyku haliyle.Artık yıl olmuş 2018,biraz zamana ayak uydurmak gerekiyor.