Oruç tutmayla uzaktan yakından alakam yok. Sanıyorum ülkenin en azından %60-70' i oruç tutuyor. Bana göre gereksiz ama kaldırılsın diye gösteri yapılsa katılmam. Eğer çoğunluk rahatsız olmuyorsa ben de saygı duyuyorum. 365 gün içerisinde 30 gün katlanılabilir bir durum bana göre.
Ancak aynı saygıyı ben de kendi yaşam tarzım için bekliyorum. Tek isteğim bu. İzmir' de sıkıntı olmuyor ama Türkiye' nin çoğu ilinde ramazan vakti dışarıda bir şeyler yemek mümkün değil. Bu konuda da davulu destekleyenler baskı yapmamalı. Yoksa bu işin sonu yok.