Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalga geciyorsaniz komik degil, ciddiyseniz hic komik degil kusura bakmayin lutfen.
EE Saat 4.35 hâla ayaktasınız



BAKIN ARKADAŞLAR,
Sizin düğününüz olunca milletin çoluğu çocuğu yokta 1 ay davul çalınıca mı herkesin bahanesi çıkıyor?
Siz kına v.s yaparken dışarıya ses gidince 0 sıkıntı size 10 dk ses gelince sıkıntı
o zaman düğün yapmayın kına yapmayın ?
Bu gelenek ta Osmanlı zamanından belki de daha gerisinden geliyor Kusura bakmayın ama bu davulu istemeyenler saçmalamış. Sen düğün yap gelenek olsun o davul çalsın boş gürültü. Yorum yazmak için yorum yazmayın. Post kasıcaksanız açarız bi tartışma sizler için bol yorum çıkar.