Bir çok gelenekten vazgeçildi, bu gelenekten de ziyadesiyle vazgeçilebilir.
Hem zaten geleneksel ramazan davulcusu kalmadı, kamyonetin kasasına atlayıp sadece gürültü yapıyorlar, mani söyleyeni uzun süredir görmedim. Geleneklere sahip çıkıyorsanız mani söyleme kuralı getirilmesini talep edersiniz.

Herkesin alarmı mevcut, gecenin bir vakti gürültü yapmanın anlamı bulunmuyor.

Hastası olan var, kundakta bebeği olan var, camı açıp bir şey söyleseniz din elden gidiyeah derler.
Hemen dinin arkasına sığınırlar.

Vatan haini, terörist bile olabilirsiniz. Tek suçunuz kundaktaki bebeğinizin uyanmamasını istemek ama bir anda teröristsin oldun, kafir oldun.