Yaklaşık bir yıldır şeker rahatsızlığı başlangıcı olduğunu öğrendim. Sizinki kadar yüksek seviyelerde değil, açlıkta en fazla 136 yı gördüm. O günden bu yana çaya şeker atmayı ve şekerli yiyecek, içecekleri elimden geldiğince bıraktım. Zaman zaman araştırıyorum. Genel olarak şekerli yiyecek içeceklerden, patatesten, makarnadan, meyvelerden uzak durup spor yapılması tavsiye ediliyor.
Geçmiş olsun, umarım insülin ihtiyacı duymadan hayatınıza devam edebilirsiniz.