zaten doktor uygun gördükten sonra insülin verecektir. benim demem ile kullanmayacak değil. doğal yollar ile şeker düşürtüp insülini bulaşmadan atlatabilir. bu benim görüşüm böyle 300-400 lerde olupta spor-kilo verme- şeker kesme ile insülin iğnesine gereksenimi ortadan kalkabilir. bir tanıdığımın başından geldi. ben olsam 3 ay sıkı diye spor ve 0 şeker yola devam derim. insülinde zararlı değil yine ilaçta. yinede bir şeye bağımlı olmamak en iyisidir.


https://www.youtube.com/watch?v=UoFwU_B8Jbs