Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuk yaşta bu hastalığa kapılmanız üzücü bir durum. Merak ettiğim bir durum var. Şeker hastası olmayan biri insülin kullanabilir mi, kullanırsa ne olur
Vücut dengeler bir şekilde ama alınan insülin miktarına göre de değişir. Sık sık hasta olmayan birine ekstradan insülin verilmesi epey saçma olur.



MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insülin iğne filan kulllanmayın tavsiyem
Bu tavsiyeyi hangi eğitiminize borçluyuz? İnsanları yanlış yönlendirmeyin, vücutlarında meydana gelebilecek kalıcı hasarın vebalini almayın. Şeker hastalığı bilmeyen için çocuk oyuncağı gibi görünüyor. Atlanan, eksik yapılan 1 insülin bile kasların yanmasına, ayrıca gözlerde, damarlarda, böbreklerde ve uzuvlarda geri döndürülemeyen hasarlara yol açmaktadır.