hocam bu değerlerin yüksekliği kişiden kişiye göre değişir öncelikle biri size ouuvv o ne öyle falan derse hiç korkmayın herkesin toleransı farklı en iyi bilgiyi doktor size verir. ayrıca dikkat edilirse* gerçekten dikkatten bahsediyorum beslenme ve düzenli olarak insülin kullanımı şeker hastaları uzun ömürlüdür. ancak dikkat edilmezse çok sıkıntılar da çektirir. genç yaşlarda iseniz sürekli insülin kullanacağınız için ve insülin de büyüme hormonunu tetiklediği için vücut geliştirme yaparken çok verim alıyorsunuz. 2 arkadaşım bildiğiniz steroid iğneler kullanmış gibi kas kütleleri yapmıştı. bunun nedeni insülinmiş. bunun dışında kafaya takmaya gerek yok yaşamanızdan keyif almaya bakın kimse dört dörtlük değil herkesin bir sıkıntısı derdi hastalığı illaki mevcut. mutlu olun.