Hocam daha bir kaç hafta önce şeker hastalığı olan bir abimin yanına gittim, gayet normal bir şekilde yaşarken bir gün sabah şeker komasına girdi, yaklaşık 2 ay kadar komada kaldı o zaman haberimiz oldu hastalığın olduğundan. Pankreas çalışmıyormuş sanırım öyle bir olay, insülin hormonu salgılanmyor bu sebepten şeker seviyesi dengede tutulamıyor. Şu an iyi Allah'a şükür, her gün 9,12,15,18,21 ve gece 12 saatlerinde iğne ile insülin hormonu enjekte ediyor vücuda, yediği-içtiği her şeye çok dikkat etmesi gerekiyor, limon bile yükseltiyor şekeri, aman dikkatli olun, sormak istediğiniz bir soru olursa sorabilirsiniz, kendisine iletebilirim.

Edit: Benim yazdığım sırada hastalık hakkında daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar yorumlar yapmış, benim yorumu tekrar okuduğumda biraz korkulu bir yorum yapmış gibi gördüm kendimi, yanlış anlaşılmasın ben dışarıdan gördüğümü yazdım, arkadaşım da hala kendini bu olaya adapte edemediğinden, bana bu şekilde gözükmüş olabilir. İlk yorum yazan hocamızın yorumunu daha çok göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim