Merhaba arkadaşlar;
Öncelikle hepinize bol kazançlar,hayırlı işler.
Dün yaptırdığım kontrollerde şeker hastası olduğumu öğrendim.Şuan için açlık 285 tokluk seviyesi ise 415'lerde geziniyor.Yarın endokrinoloji uzmanına gideceğim fakat önden varsa bu rahatsızlığı çeken arkadaşlar bilgi almak isterim.Sanırım artık bu gerçek ile yaşayacağım için bana önerileriniz ne olur? Ne tavsiye eder ne tavsiye etmezsiniz.
Birde bu değerler sizce çok aşırı yüksek değerler mi acaba?
Şimdiden teşekkürler.