işe gidip gelmelik katlanır bisiklet alın derim. katlar dükkana koyarsınız çalınma derdi olmaz
İşe gidip gelmek için değil, spor için. İşyerimle evim arası 400 metre
salcano önermem bana çok itici geliyor.
almışken vites sistemini iyi düşün derim.
Çok dişli bir lastik yerine ipek ve düz bir lastik seçersen ve kilitlemeli gidon seçersen akıcılık artar.
birde uzun tur olmayacağı için çok yormaz.
Eğer limit artırmayı düşünürsen :
https://www.r10.net/ikinci-el/1851378-2-el-mtb-bisiklet.html
Önerinizi dikkate alacağım teşekkür ederim. Şu an bütçeyi onun yarı seviyesinde düşünüyorum.