salcano önermem bana çok itici geliyor.
almışken vites sistemini iyi düşün derim.
Çok dişli bir lastik yerine ipek ve düz bir lastik seçersen ve kilitlemeli gidon seçersen akıcılık artar.
birde uzun tur olmayacağı için çok yormaz.
Eğer limit artırmayı düşünürsen :
https://www.r10.net/ikinci-el/185137...-bisiklet.html