ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecrübe : 1 sene önce steam'de aynı durum başıma geldi, steam iade ettik diyor xx bankası iade gelmedi diyor. Paramı geri alamadım.
Ya öyle hocam ya, çok doğal bir durum ama o kadar zorlaştırıyorlar ki, ben parayı bir yere yollamışım, yolladığım kişi de geri yolluyor, Allah'ım paramı geri almak bu kadar zor olmamalı ya, bunu anlatamıyorsun da, benim paramı bana geri vermek için beni bekletiyorlar.