Efsane bir anlatım olmuş hocam. İşte birçok arkadaşın da dile getirdiği dolar inanılmaz uçuk. 100 lira olsaydı 60 dolar kim bu riski niye alsın? Alacak 3-5 çıkar onlarda da ahlak yok zaten ama genel anlamda tercih edilmezdi. Ülkenin hali işte kahroluyor insan...