Aynen size katılıyorum. Bizim sitede de hiçbir değişiklik olmadığı halde bizim to oranımız %50 oranında düştü ve yerleşimde de sıkıntı yok. Bir umut yazma gereği duyuyor insan
zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hic bir degisiklik yapmadim,cunku yerlesim ve site temasi gelinebilecek en son noktada.Benzer sorunlariniz varsa beklemenizi tavsiye edebilirim.Zira sorun google'den kaynakli oldugu icin,ne yapsaniz beyhude olabiliyor.