Aynen size katılıyorum. Bizim sitede de hiçbir değişiklik olmadığı halde bizim to oranımız %50 oranında düştü ve yerleşimde de sıkıntı yok. Bir umut yazma gereği duyuyor insan
Hic bir degisiklik yapmadim,cunku yerlesim ve site temasi gelinebilecek en son noktada.Benzer sorunlariniz varsa beklemenizi tavsiye edebilirim.Zira sorun google'den kaynakli oldugu icin,ne yapsaniz beyhude olabiliyor.