hocam ben cache eklentilerini tercih etmiyorum. yararlı olabilir ve olduğunu söyleyenler çok ama ben bazı diğer eklentilerle sorun yarattığından siteyi temelli içinden çıkılamaz hale getirdiğinden ötürü kullanmıyorum birşey de diyemiyorum o yüzden
Hocam biz seninle en iyisi şöyle bi özelden baştan aşağı konuşalım, tartışalım

Sizi bu tarz konularda çok fazla görüyorum o yüzden en iyisi mi ilk ağızdan sizden bilgi edineyim.