tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben cache eklentilerini tercih etmiyorum. yararlı olabilir ve olduğunu söyleyenler çok ama ben bazı diğer eklentilerle sorun yarattığından siteyi temelli içinden çıkılamaz hale getirdiğinden ötürü kullanmıyorum birşey de diyemiyorum o yüzden
Hocam biz seninle en iyisi şöyle bi özelden baştan aşağı konuşalım, tartışalım Sizi bu tarz konularda çok fazla görüyorum o yüzden en iyisi mi ilk ağızdan sizden bilgi edineyim.