hocam ben cache eklentilerini tercih etmiyorum. yararlı olabilir ve olduğunu söyleyenler çok ama ben bazı diğer eklentilerle sorun yarattığından siteyi temelli içinden çıkılamaz hale getirdiğinden ötürü kullanmıyorum birşey de diyemiyorum o yüzden