Öncelikle konu sahibi arkadaşa teşekkür ederim, güzel bir paylaşım olmuş.

Ben geçenlerde newspaper teması aldım lisanslı ve gayet memnunum. Çünkü şimdiden 4 sitemde bu temayı kullanıyorum ve hiç bir sorun yok. Site sayısına vursan 15 dolar hiç birşey değil. Kesinlikle lisanslı kullanmanızı tavsiye ediyorum.