Ne yazık ki ülkemizde yazılıma verilen para korsanı var iken çöpe atılacak para gözüyle bakılıyor. 100 tlye bir yazılım şirket kanalıyla satıyoruz. Günde 1 paket sigara içen adam bu paraya çok diyor.
Paylaşım güzelmiş.