Cehalet ne güzel şey değil mi? Her şeyi biliyorsun.
Sabah 9 da açılır, 4 te kapanirmis. Sen hiç gece hastaneye gittin mi? Gece aniden ameliyata alındın mı?
Gece trafik kazası gecirsen, "saat 4 ü geçti, sabah gel ameliyata alırız" mı dediler, yoksa 10 dakika içinde ameliyat oldun mu?
Sakamisin

senin o ağladığın meslek ile 6 sene haşır neşir olmus biri olarak konuşuyorum. Mesleğini yapıyorsun ona göre paranı alıyorsun kimseye hayir babında hizmet sunmuyorsun ha polemik istiyorsan buyur hodri meydan sabaha kadar ezer ezer geçerim o zaman IQ seviyemi anlarsın