Ulkemizin gelişememesinin sebebi yuzde 90 memurluktur.(Polis,sağlık ve guvenlik guclerimiz haric)Hazir is sabah gel aksam git masa başı otur.Nasilsa garanti meslek diye isini dogru düzgün yapanda yok milletin kafasinada sokmuslar devlete girin garantidir diye millet daha 15 yasindan itibaren memurluğu hayalini kuruyor kimse demiyor bilimle ilgileniyip ulkeme birseyler katayim diye bence memurluk kaldirilmali hak eden orada oturup maaşını almalidir.Bu durumda memurlarin şikayet etme hakkı yok