adam durumun vehametini anlatıyor, siz tutmuş "sen memursun, durumun bizden daha iyi, ağlama" diyorsunuz.
hepimizin durumu aynı, hepimiz ağlanacak halimize gülüp geçiyoruz. anne, babalarımız komşunun çalışkan çocuğunu örnek gösterdiğinde "ama bizim sınıfta recep var, tüm dersleri zayıf, ben ondan daha iyiyim" diye savunma yapmak mantıklı mı?
1600, 2800, 3500 farketmez. kazandığımız paralara geçinebiliyor olsaydık gecenin bu saatinde bilgisayar başında değil, yatağımızda uyuyor olurduk..!