Yorumları hayretle okuyorum. Adam ülkenin ekonomik durumu ve politikasını eleştiriyor siz ben asgari ücretliyim ben ne yapayım modundasınız. Adam siz asgari ücretlisiniz diye maaşının eridiğini anlatmasın mı? Tabi bu arada sizin maaşlarda eriyor belki farkına varırsınız.