Discord ilk defa gördüm. İCQ da yeni yükledim, tek kelimeyle mühteşem. Herkese öneririm. Sade ve hızlı her şeyi yapabiliyorsunuz. Discord'u da en kısa zamanda deneyeceğim. Çünkü skypeden gına geldi. Bu microsoftu hiç sevmiyorum nereye el atsalar bozuyorlar...