yorumlarda hep sen bunu yapıyosun biz napalım yorumu gelmiş. kendi aşagıda olunca diğerlerini de aşağı çekmeye çalışmayı bırakın artık. senin 1600 TL kazanıyor oluşun bu adamıb suçu değil.