O kadar saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz ki, artık gerçekten r10 seviyesinin yaş ortalaması büyük olsa da akıl yaş seviyesi yerlerde resmen.

Yukarıda şu konuyu eleştiren arkadaşlar, yorum yazmak için yazmayın lütfen ya.

Bir insanın bir insana ihtiyacı olduğunu dışa vurması kadar zor başka ne var şu dünyada?

Az empati yapın, az inanın, az güvenin. Sizin durumunuz yoksa, yardımcı olamıyorsanız, inancınızın olduğu ve ona göre atmasyon yorumlardan da kaçınmadığınız dininizde de yazdığı üzere şu konu üzerinde kisükûnetinizi koruyun.

İhtiyaç var ki isteniyor, burada potansiyel var ki - kitle var ki bekleniyor, aranıyor. Umarım bulur ihtiyacı olan şeyi. Allah yardımcın olsun.