selamlar hepimizin bildigi benzin istasyonlarında kullanılan puan kart uygulaması yaptırmak istşyoeuz çok kişi ile görüştük sorumsuz davranoşlarınladan çalışmadık gayet aklı başında biri ile çalışmak isteeim lütfen konu halkında bilgili arkadaşlar ve refarans verebilecek arkdaşlae pm atsın