Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki L parki nasil yaparim
Arabanın aynası tam L olan köşeye geldiğinde tam sağ kırıyorsun geri geri geliyorsun ve araba çizgiye paralel olduğunda 1.5 tur sol yapıp tekerleri dümdüz düzeltiyorsun sonra ufak hamlelerle yön vererek tam oturtuyorsun çizgiye
Ehliyet kursuna yazılıp gitmedin sanırım?



Beansandrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sağa park edeceğini farz ederek anlatıyorum.

Kafanı aracın sağ tarafına çevirdiğinde öndeki duba aracın kapı kolu hizasında olsun. Ardından direksiyonu tam sağa kır ve yarım debriyaj geri geri git. (Yani gaza pasma ayağını debriyajdan biraz kaldır o kendi gider). 2 duba arasında hayali bir çizgi çek gözünde. Aracın arkası o çizgiye girince tam sola kır ve yarım debriyaj girmeye devam et. Öndeki dubayı aracın önünde görünce sağa kır ve ileri al. Hepsi bu kadar . Çok güzel çizemedim ama dubanın nerede olduğunu anlayın diye atıyorum hocam

Hocam sanırım bu tam oturmaz. Aracın arka kelebek camı olması gerekiyor veya araba çiziminiz biraz pikap olduğundan yanlış gibi geldi